Mazliet par korporatīvajiem pasākumiem

Kas tad ir korporatīvais pasākums?


Mums daudz cilvēki jautā, kas tad ir tie pasākumi, kurus sauc par korporatīviem. Lūk šiet būs pilnīgs uzskaitījums visiem korporatīvo pasākumu veidiem:

Konference ir populārs un svarīgs biznesa pasākums. Tajā dalībnieki sapulcējas, lai izrunātu tēmai atbilstošus jautājumus, klausās nozares ekspertos un uzzina uzņēmuma darbības rezultātus


Seminārs ir izglītojošs pasākums uzņēmuma darbiniekiem un vadībai. Mūsdienu semināri jau sen vairs nav garlaicīgas un nebeidzamas lekcijas, interaktivitāte ir būtiskākais, ko šobrīd ņem vērā labi pasākumu rīkotāji


Sanāksme ir visizplatītākais korporatīvais pasākums, kurā dalībnieki izrunā un diskutē darbības un finanšu stratēģijas un taktikas.


Komandas veidošanas pasākums ir atslēga, lai attīstītu un motivētu uzņēmuma komandas un nodaļas. Arī šeit interaktīvie pasākumi ir atslēga uz panākumiem


Izstāde ir veids kā uzņēmumam prezentēt un demonstrēt savus jaunākos produktus. Profesionāla prezentācija ir būtiskākais no visiem aspektiem šajā korporatīvajā pasākumā.


Biznesa brokastis ir svarīgs korporatīvs pasākums, kurā dalībnieki izrunā noteiktus darbības un taktiskos jautājumus brokastu formātā


Biznesa vakariņas ir sena korporatīva tradīcija, kurā atzīmēt gada nobeigumu, kādu jaunu sasniegumu vai noslēgtu jaunu līgumu


Golfa pasākumi turnīri vai nedēļas nogales. Šie ir paskumi, kuros mērķis ir iegūt jaunus klientus, paaugstināt klientu lojalitāti un motivētu darbiniekus


Preses konference ir perfekts korporatīvais pasākums, lai promotētu jaunus produktus, atklātu marketinga kampaņas vai informētu sabiedrību par jaunākajiem notikumiem un rezultātiem uzņēmuma darbībā


Tīklošanas pasākumi ir personīgā marketinga uzvedums. Šie pasākumi lieliski noder personiskajam marketingam un kontaktu dibināšanai


Korporatīvie ceļojumi ir ideāls veids kā apbalvot un motivēt savus darbiniekus, kā arī paaugstināt klientu lojalitāti


Atklāšanas ceremonijas tiek rīkotas, lai atklātu kongresus, gadskārtējās sanāksmes, jaunus uzņēmuma objektus un virzienus.


Produkta atklāšana ir pasākums, kurā tirgus tiek iepazīstināts ar jaunu produktu vai jaunu produkta modifikāciju, atverot to jauniem tirgiem. Pareiza produkta atklāšana palielina mēdiju interesi par jauno produktu


Tematiskais pasākums ir veltīts kādai noteiktai tēmai, piemēram, korporatīvais Ziemassvētku vai Līgo pasākums. Pasākumi var tikt organizēti ar kādu noteiktu tēmu. Šobrīd ļoti populāri ir Kazino vai Cabaret tēmas pasākumi


Īpašnieku sanāksme ir obligāts ikgadējs korporatīvs pasākums, kurā īpašnieki tiek informēti par iepriekšējā gada rezultātiem un tiek ievēlētas jaunas valdes un padomes


Apbalvošanas ceremonija ir lielisks pasākums, kurā uzteikt, apdāvināt un motivēt darbiniekus un sadarbības partnerus.


Valdes sēdes fokusējas uz stratēģiskajiem un taktiskajiem jautājumiem. Pasākuma telpām un plānošanas procesam ir jāatspoguļo šī pasākuma prestižo dabu, tajā pašā laikā jābūt funkcionālām un jāatbilst konfidencialitātes nosacījumiem.

Komentāri

Autorizēties, lai komentētu: Facebook Twitter Google+ draugiem.lv