Kas tad ir korporatīvais pasākums?
Mums daudz cilvēki jautā, kas tad ir tie pasākumi, kurus sauc par korporatīviem. Lūk šiet būs pilnīgs uzskaitījums visiem korporatīvo pasākumu veidiem:
• Konference ir populārs un svarīgs biznesa pasākums. Tajā dalībnieki sapulcējas, lai izrunātu tēmai atbilstošus jautājumus, klausās nozares ekspertos un uzzina uzņēmuma darbības rezultātus
• Seminārs ir izglītojošs pasākums uzņēmuma darbiniekiem un vadībai. Mūsdienu semināri jau sen vairs nav garlaicīgas un nebeidzamas lekcijas, interaktivitāte ir būtiskākais, ko šobrīd ņem vērā labi pasākumu rīkotāji
• Sanāksme ir visizplatītākais korporatīvais pasākums, kurā dalībnieki izrunā un diskutē darbības un finanšu stratēģijas un taktikas.
• Komandas veidošanas pasākums ir atslēga, lai attīstītu un motivētu uzņēmuma komandas un nodaļas. Arī šeit interaktīvie pasākumi ir atslēga uz panākumiem
• Izstāde ir veids kā uzņēmumam prezentēt un demonstrēt savus jaunākos produktus. Profesionāla prezentācija ir būtiskākais no visiem aspektiem šajā korporatīvajā pasākumā.
• Biznesa brokastis ir svarīgs korporatīvs pasākums, kurā dalībnieki izrunā noteiktus darbības un taktiskos jautājumus brokastu formātā
• Biznesa vakariņas ir sena korporatīva tradīcija, kurā atzīmēt gada nobeigumu, kādu jaunu sasniegumu vai noslēgtu jaunu līgumu
• Golfa pasākumi turnīri vai nedēļas nogales. Šie ir paskumi, kuros mērķis ir iegūt jaunus klientus, paaugstināt klientu lojalitāti un motivētu darbiniekus
• Preses konference ir perfekts korporatīvais pasākums, lai promotētu jaunus produktus, atklātu marketinga kampaņas vai informētu sabiedrību par jaunākajiem notikumiem un rezultātiem uzņēmuma darbībā
• Tīklošanas pasākumi ir personīgā marketinga uzvedums. Šie pasākumi lieliski noder personiskajam marketingam un kontaktu dibināšanai
• Korporatīvie ceļojumi ir ideāls veids kā apbalvot un motivēt savus darbiniekus, kā arī paaugstināt klientu lojalitāti
• Atklāšanas ceremonijas tiek rīkotas, lai atklātu kongresus, gadskārtējās sanāksmes, jaunus uzņēmuma objektus un virzienus.
• Produkta atklāšana ir pasākums, kurā tirgus tiek iepazīstināts ar jaunu produktu vai jaunu produkta modifikāciju, atverot to jauniem tirgiem. Pareiza produkta atklāšana palielina mēdiju interesi par jauno produktu
• Tematiskais pasākums ir veltīts kādai noteiktai tēmai, piemēram, korporatīvais Ziemassvētku vai Līgo pasākums. Pasākumi var tikt organizēti ar kādu noteiktu tēmu. Šobrīd ļoti populāri ir Kazino vai Cabaret tēmas pasākumi
• Īpašnieku sanāksme ir obligāts ikgadējs korporatīvs pasākums, kurā īpašnieki tiek informēti par iepriekšējā gada rezultātiem un tiek ievēlētas jaunas valdes un padomes
• Apbalvošanas ceremonija ir lielisks pasākums, kurā uzteikt, apdāvināt un motivēt darbiniekus un sadarbības partnerus.
• Valdes sēdes fokusējas uz stratēģiskajiem un taktiskajiem jautājumiem. Pasākuma telpām un plānošanas procesam ir jāatspoguļo šī pasākuma prestižo dabu, tajā pašā laikā jābūt funkcionālām un jāatbilst konfidencialitātes nosacījumiem.